quarta-feira, fevereiro 16, 2011

Edge

I tried to make a poem, the text is good, but it's too hard to make words rhyme, it didn't work so fine, but, i decided to post it anyway. Hope you like it! :)


A word you spoke, misunderstood
Makes the whole world turns upside down
And no matter how I try to stop crying
I will still be drowning, drowning in the flood

Darkness consumes me inside, I feel tiny
All the problems surrounded me at the same time
Your masks fell down, nothing was like I thought it could be
Everything else becomes so unimportant, so petty.

When you realize, that all the love was just a lie
When you recognize people never change at all
Even if you don't pray, you'll be on your knees
Waiting for a spark, a little light, wishing shine.

Everyday feels like a runaway
As the minutes fall from the clock, tik tok
Life, my life, fades away

(Eu tentei fazer um poema, até que ficou bom, mas é difícil demais rimar *e, como foi traduzido, em português não teve rima nenhuma*, não deu muito certo, mas eu decidi postar mesmo assim. Espero que gostem! :)

Uma palavra que você falou, incompreendida
Faz todo o mundo virar de cabeça para baixo
E não importa quanto eu tente parar de chorar
Eu ainda vou estar afogando, me afogando na enchente

A escuridão me consome por dentro, me sinto minúscula
Todos os problemas me cercaram, ao mesmo tempo
Suas máscaras caíram, nada foi como eu pensei que poderia ser
Todo o resto se torna insignificante, tão insignificante.

Quando você percebe, que todo esse amor era uma mentira
Quando você reconhece as pessoas não mudam nunca
Mesmo se você não orar, você estará de joelhos
Esperando por uma faísca, um pouco de luz, querendo brilhar.

Todos os dias se sente como uma fugitiva
Enquanto os minutos caem do relógio, tik tok
Vida, minha vida, desvanece

BY: Mariane Okumoto

2 comentários: